Jótállás és szerviz igény

Ha bármilyen probléma adódott a termékekkel garanciaidő belül, vagy garancia időn túli szervizigényed lenne, esetleg műszaki tanácsadásra lenne szükséged, akkor az alábbi lépéseket kövesd vagy írj közvetlenül az vevőszolgálatnak:

A gyorsabb ügyintézésért válassz az alábbi ügyek közül és kövesd a lépéseket:

A fényekre 10.000 Ft alatt 2 év szavatosságot vállalunk, melynek első 6 hónapjában garanciálisan cseréljük, illetve javítjuk a termékeket. 10.000 Ft feletti érték esetén 1 év garanciát és további 1 év szavatosságot vállalunk rájuk.

A műfenyőkre és girlandokra összeghatártól függetlenül 2 év szavatosságot vállalunk, melynek első 6 hónapjában garanciálisan cseréljük, illetve javítjuk a termékeket. A műfenyők a hatályos jogszabályok szerint nem tartoznak a tartós fogyasztási cikkek körébe.

A szavatosságról szóló ismertetőnket itt tudod elolvasni.

Kérjük, hogy a lenti üzenetküldőn keresztül jelezd a vevőszolgálatnak az esetet. A termékért küldünk egy futárt, aki elhozza, majd bevizsgálás után küldjük a csereterméket. A gyorsabb ügyintézés érdekében személyesen vagy postai úton te is eljuttathatod a terméket a címünkre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Kérjük, hogy a lenti üzenetküldőn keresztül jelezd a vevőszolgálatnak az esetet. A termékért küldünk egy futárt, aki elhozza, majd bevizsgálás után küldjük a csereterméket. A gyorsabb ügyintézés érdekében személyesen vagy postai úton te is eljuttathatod a terméket a címünkre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Kérjük, hogy a lenti üzenetküldőn keresztül jelezd a vevőszolgálatnak az esetet. A termékért küldünk egy futárt, aki elhozza, majd bevizsgálás után küldjük a csereterméket. A gyorsabb ügyintézés érdekében személyesen vagy postai úton te is eljuttathatod a terméket a címünkre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

A webáruházban rendelt termékeket 14 napon belül visszaküldheted nekünk, ha nem tetszik, mi pedig visszautaljuk az árát.

Annyit kell tenned, hogy a terméket visszajuttatod nekünk postai úton, futárral vagy személyesen az alábbi címre: Aqualing Kft. Ügyfélszolgálat 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Mellékeld a csomaghoz a számlamásolatot és a bankszámla számod, ahová a pénzt vissza tudjuk utalni, valamint az elérhetőségeid: email cím és telefonszám.

Fontos, hogy a terméknek eredeti csomagolásában, értékesítésre alkalmas állapotban kell visszaérkeznie. A használatból eredő értékcsökkenést a forgalmazó levonhatja a termék árából visszautalás előtt.

A visszautalásra 30 napunk van, a törvény szerint.

A termék visszaküldésének a díja a vásárlót terheli.

Kiskereskedelmi üzletbe nincs lehetőség visszavinni terméket, és ők nem adhatnak vissza pénzt.

Kérjük, hogy a lenti üzenetküldőn keresztül jelezd a vevőszolgálatnak az esetet. A termékért küldünk egy futárt, aki elhozza, majd bevizsgálás után küldjük a csereterméket. A gyorsabb ügyintézés érdekében személyesen vagy postai úton te is eljuttathatod a terméket a címünkre: 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Ha a Dekortrend ügyfélszolgálaton nem veszik fel a telefont, annak az az oka, hogy a kollégák éppen ügyet intéznek. Türelemmel próbálkozz újra vagy írd meg az ügyedet nekik a lenti üzenetküldőn keresztül:

Jótállási ügy indítsa vagy üzenet/kérdés küldése a vevőszolgálatnak:

© 2019 Dekortrend by Aqualing Kft.